.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیگه دیره واسه موندن
دارم از پیش تو میرم
جدایی سهم دستامه که دستاتو نمیگیرم
تو این بارون تنهایی ؛ دارم میرم خداحافظ
شده این قصه تقدیرم
چه دلگیرم خداحافظ

 

 

 

ای عشق به بد بیارم میخندی

به زخم عمیق و کاریم میخندی

امروز تو قطره قطره ابم کردی

فردا به سوگواریم میخندی

 

 

 

 

 
اگه دنباله عشقی من ندارم ؛ که من جز قلبی از آهن ندارم ؛ برو دست از سرم بردار ای عشق ؛ که حال بیستون کندن ندارم !
 
 
نه در غربت دلم شاد و نه رویی در وطن دارم// الهی بخت برگردد از این طالع که من دارم
 
چقدر ثانیه‌ها نامردند ، گفته بودند که بر می‌گردند ، بر نگشتند و پس از رفتنشان ، عقربه‌ها بی جهت می‌گردند. آه این عقربه‌های نامرد چه بلای بر سرم آوردند ، نه ز بغضم گره‌ای بگستند نه ز دردم گره‌ای وا کردند ، آه از این عقربه‌های نامرد.
 
 
 
بودیمو کس پاس نمیداشت مارا

باشد که نباشیمو بدانند که بودیم
 
هیچگاه کسی که قلب بی طاقت و عاشقم را شکست و لحظه های زندگی ام را پر از غم و غصه کرد را  فراموش نمیکنم!
 
 
 
خدارو چه دیدی ، شاید با تو باشم ،‌شاید با نگاهت از این غم رها شم ؛ خدا رو چه دیدی ؛ شاید غصه رد شد ؛‌ دلم راه و رسم این عشقو بلد شد ، هنوز بی قرارم به یاد نگاهت نشستم تو بارون ؛ بازم چشم به راهت
خدارو چه دیدی ؛ تو شاید بمونی ، شاید غصه‌هامو تو چشمام بخونی ، خدا رو چه دیدی شاید دل سپردی ؛ شاید عشقمونو تو از یاد نبردی ؛ هنوز بی قرارم به یاد نگاهت نشستم تو بارون بازم چشم به راهت
خدارو چه دیدی
 
 
 
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته... خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته...؟! نمی دانم مرا آیا گناهی هست..؟ که شاید هم به جرم آن ، غریبی و جدایی هست..؟؟؟
 
 
 
رستنی‌ها کم نیست من و تو کم بودیم خشک و پژمرده و تا روی زمین خم بودیم گفتنی ها کم نیست من و تو کم گفتیم مثل هزیان دم مرگ از آغاز چنین درهم و برهم گفتیم دیدنی ها کم نیست من و تو کم دیدیم بی سبب از پاییز جای میلاد اقاقی‌ها را پرسیدیم چیدنی ها کم نیست من و تو کم چیدیم وقت گل دادن عشق روی دار قالی بی سبب حتی پرتاب گل سرخی را ترسیدیم خواندنی ها کم نیست من و تو کم خواندیم من و تو ساده ترین شکل سرودن را در معبر باد با دهانی بسته وا ماندیم من و تو من و تو اما در میدان
 
 
 

هیچ‌کس نمی‌تونه به دلش یاد بده که نشکند ، ولی می‌تونیم یادش بدیم که وقتی شکست لبه‌ی تیزش دست اونی که قلبت رو شکسته نبره !

 

 
زیباترین گل با اولین باد پاییزی پرپر شد ، باوفا ترین دوست به مرور زمان بی‌وفا شد ، این پرپر شدن از گل نیست از طبیعت است و این بی‌وفایی از دوست نیست از روزگار است.
 
 
 

خیلی زودتر از اونی که من بخوام تموم شدش

اخرش هیچی نموندو بیخودی دل من حروم شدش

 

 
 



:: موضوعات مرتبط: بی وفایی 2 , ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : امین
ت : یک شنبه 1 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد